31 Οκτ 2009

Οι σειρήνες του πολέμου

Σήμερα το απόγευμα καθώς περπατούσα αμέριμνος στις λεωφόρους της πόλης που δεν πρέπει να ονομαστεί (γνωστή κατά τας γραφάς και ως πόλη του φωτός) άκουσα ξαφνικά τις σειρήνες του πολέμου να ηχούν. Παρότι τρομοκρατημένος συνέχισα να περπατώ αμέριμνος για να μη δείξω το φόβο μου στον εχθρό.

Ξαφνικά, μέσα από ένα στενό, άρχισε να προβάλει η φάλαγγα του εχθρού, ο οποίος είχε ήδη διεισδύσει με ύπουλο τρόπο και ζούσε για χρόνια ανάμεσα στους ανυποψίαστους κατοίκους της πόλης καταστρώνοντας τα διαβολικά σχέδιά του. Η φάλαγγα αποτελούνταν από μαύρα τεθωρακισμένα οχήματα τα οποία έφεραν παραποιημένο το σήμα της ειρήνης στο εμπρός μέρος με τέτοιο τρόπο σα να έλεγαν "θα σας κάνουμε τα τρία δύο". Προς φρίκη μου διαπίστωσα ότι τα ίδια οχήματα προκαλούσαν τον εκκωφαντικό θόρυβο για να γιορτάσουν το θρίαμβό τους, καθώς η άμυνα της πόλης είχε πιαστεί στον ύπνο.

Παρά το αντιηρωικό μου παραλήρημα σε κουβέντα με τους φίλους μου προ ημερών έχω να δηλώσω:

Ζήτω η ελευθερία, κάτω η μαγκουφιά! Τίποτα δεν τελείωσε! Ο πόλεμος μόλις άρχισε!

ΥΣ: Καθότι ίσως είναι λίγο δυσνόητο το νόημα της συγκεκριμένης ανάρτησης, όποιος λύσει το γρίφο κερδίζει ένα λαδωμένο χαρτί από σουβλάκι χωρίς τζατζίκι και ένα αλουμινένιο καπάκι αναψυκτικού.

2 σχόλια:

Αθεόφιλος Πράσος είπε...

Τα περίεργα γεγονότα δεν έχουν τελειωμό στη πόλη του φωτός.Με τρόμο και κατάπληξη μάθαμε τις προάλλες ότι ο Θεός πάει φαντάρος και μάλιστα στους ιπτάμενους καταδρομείς.
Το αντιηρωικό σου παραλήρημα πριν λίγες μέρες το έμαθαν τα κατάλληλα άτομα και θα επειληφθούν πάραφτα.
Ο Κωστάκης Ανάν θα ξαναχτυπήσει.Φορέστε σκούφους και στα δυο κεφάλια και αναμένετε στο ακουστικό σας,γλυκέ μου.

PeachyReek είπε...

Δεν πειράζει ο θεός ήταν πάντα στρατευμένος και του αρέσει το πράσινο (όχι ο θεός δεν είναι πασόκος). Προβλέπονται δύσκολες μέρες, γι' αυτό έχω λιώσει στον ύπνο.